عطر چای سبز

بلد نیستم فلسفی حرف بزنم پیچیدگی چندانی هم ندارم.
پس ساده مینویسم ساده بخوانید :)

+ به خاطر ادبیات ضعیفم پیشاپیش معذرت میخوام راستش هیچوقت ادبیات دوست نداشتم.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۲/۲۰
    :)
پیوندهای روزانه

انگل!

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۵۲ ب.ظ
بعضی وقتا ازین همه وسواسی بودنم خیلی عذاب میکشم. گاهی انقدر به جزئیات یک چیز دقت می کنم و سعی می کنم دقیق انجامش بدم که به خاطرش کلی وقتم تلف می شه و یا خسته میشم.
مثل همین امروز که به خاطر یه گزارش انگل شناسی از صبح رفتم دانشگاه و تا همین 1 ساعت پیش توی سالن دانشکده نشسته بودم و عین چی شکل می کشیدم!
اونوقت بعد از این همه تلاش (که هنوز تموم هم نشده!) فهمیدم جمعی از آقایون کلاسمون قصد دارن از روی جزوه من فتو بزنن و به استاد بدن! :l
موارد پیشرفته تر این افراد قصد دارن بوسیله ی یک عدد کاربن(!) همه ی عکسا رو بکشن و تحویل بدن! :l
کاری به این ندارم که استاد بالاخره قبولشون می کنه یا نه، دارم به این فکر می کنم که در واقع هیچکس به فکرش نرسیده که عکسا رو بکشه یعنی در واقع هیچکس برای 5 نمره درس اینقدر وقت نمیذاره اونوقت من از صبح سرِ اینکه یه خط این شکل جا به جا نشه چشمام دراومد!
بدبختانه دلمم راضی نمیشه بقیه عکسارو با کاربن بکشم و خیال خودمو راحت کنم و در آخر بگم که من نقاشیم افتضاحه بنابراین تصور کنین هرخط این شکلا رو چندبار پاک کردم! :l

اینم چند نمونه از عکسا که مربوط به یه سری انگله!

m
ml
g
b

پ.ن: باید خصوصیات هرکدومم بنویسم + 15تا عکس دیگه که باید بکشم تا پس فردام بیشتر وقت ندارم فردا هم از 8صبح تا 8شب  کلاسم بنابراین باید همین امشب تمومشون کنم. دستامم داره میشکنه!  :((

پ.ن 2: اگه مورد اولو امشب تموم کردم فردا کتاب معرفی می کنم! :))
۹۵/۰۲/۲۶
mahshid amini