عطر چای سبز

بلد نیستم فلسفی حرف بزنم پیچیدگی چندانی هم ندارم.
پس ساده مینویسم ساده بخوانید :)

+ به خاطر ادبیات ضعیفم پیشاپیش معذرت میخوام راستش هیچوقت ادبیات دوست نداشتم.

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۲/۲۰
    :)
پیوندهای روزانه

کتاب!

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۴۳ ب.ظ

با توجه به این که "جنایت و مکافات" یکی از برترین آثار ادبی جهانه پس با کمال "تاسف" باید بگم که وقتی کتاب به نصف رسید حوصله ام سر رفت و دیگه ادامه ندادم! علیرغم اینکه من معمولا کتاب زیاد می خونم (غیر درسی البته!) اما خیلی هم زود خسته میشم!

بعد از اون "ناتورِ دشت" رو شروع کردم و الان یک هفته اس که تمومش کردم و رفتم سراغ "طاعون"!

در مورد ناتور دشت باید بگم که از هولدن خیلی خوشم اومد بعضی از رفتاراش به قدری شبیه خودم بود که باعث میشد ذوق کنم از این که جاهای دیگه آدمایی هستن که مثل من گاهی دیوونه بازی دربیارن، فکرای مسخره بزنه به سرشون و یا دقیقا همون کاری رو بکنن که من می کنم! خیلی جالب بود. اما در کل موضوع نداشت! کشش نداشت! (حداقل برای من که نداشت!)


ناتور دشت


پ ن1: دوستم که کتاب های تاریخی دوست داره "کرزوس" رو پیشنهاد میده و با ذوق دربارش باهام حرف میزنه و من هنوز نتونستم بهش بگم من کتاب تاریخی دوست ندارم!

پ ن2: اصفهان که بودم این میوه رو اونجا دیدم. فروشنده میگفت اسمش کاکتوسه دیگه نمیدونم درسته یا نه!


کاکتوس

۹۵/۰۱/۱۷
mahshid amini